آموزشیبرنامه‌نویسیپیشنهاد نویسنده

معرفی وبسایت‌های فریلنسری – بهترین سایت‌های فریلنسر ایران

سایت‌های فریلنسر خارجی

این روزها بدست آوردن کارمندان مناسب، واجد شرایط، تمام وقت و نگهداری آنها کمی سخت شده‌است، مخصوصا در دنیای توسعه و مهندسی. این همان چیزی است که استخدام فریلنسرها را به یک گزینه عالی تبدیل می‌کند. افراد فریلنسر می‌توانند برای کمک به یک مشکل خاص یا پروژه استخدام شوند. وابستگی محدود به فریلنسرها ضمن رفع نیاز شرکت شما، هزینه را کاهش می‌دهد. شما حتی ممکن است یک توسعه‌دهنده کامل و تمام وقت در این روند پیدا کنید. اینترنت تعداد زیادی وبسایت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از آن استفاده کنید و بدانید که برای شرایط شما چه کسی بهترین است. از این رو در این پست به معرفی وبسایت‌های فریلنسری می‌پردازیم. سعی کردیم تعدادی از وبسایت‌های فریلنسری ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا فرایند پیدا کردن فریلنسر مناسب را برای شما محسوس‌تر کنیم.

معرفی وبسایت‌های فریلنسری :

در ابتدا به معرفی سایت‌های فریلنسری ایران می‌پردازیم:

1. پونیشا:

پونیشا می‌گوید: “ما اینجاییم تا شما به راحتی بتوانید برای پروژه های خود، نیروی متخصص پیدا کنید.” در این وبسایت 270هزار فریلنسر ماهر وجود دارد. اگر کارفرما باشید به راحتی می‌توانید با توجه به نیاز خود، آنها را انتخاب کنید. همچنین نمونه‌کارهایی از فریلنسرها وجود دارد که در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. به گفته‌ی خود این سایت، “پونیشا یک سبک زندگیست؛ سبک زندگی برای فریلنسرها، کارآفرینان و کارمندان ما.”

2. پارسکدرز:

پارسکدرز در حال حاضر با بیش از 13 سال سابقه، بیشتر از 66هزار پروژه موفق را در کارنامه کاری خود دارد. در این وبسایت بیش از 231هزار نفر متخصص فریلنس وجود دارد. برای پیدا کردن کسی که پروژه شما را انجام دهد باید در این وبسایت عضو شوید و درخواست خود را به ثبت برسانید تا فریلنسرها پروژه شما را قبول کنند. پارسکدرز می‌گوید: “ما رابط تقاضا و اجرا هستیم.”

3. انجام میدم:

انجام میدم، با بیش از 259هزار ثبت سفارش توانسته‌است به یکی از بهترین سایت‌های دورکاری ایرانی تبدیل شود. شما در این سایت می‌توانید به صورت فریلنسر و کارفرما فعالیت کنید. این سایت گفته‌است: “در انجام میدم، سریع و ساده و امن، کارهای خود را به متخصصین و فریلنسرها بسپارید.”

خب، نوبت به معرفی چند سایت فریلنسری خارجی رسید!

معرفی وبسایت‌های فریلنسری

4. Upwork:

یک سرویس مستقل است که در کل مراحل استخدام، از ارسال تا پرداخت، با مشتریان کار میکند و هدف آن ارائه تجربه‌ای عالی از بازار است. روند Upwork به اندازه کافی ساده می‌باشد. با توصیف نوع شغل موردنیاز خود شروع کنید. این می‌تواند عملاً هر شغلی باشد؛ بزرگ یا کوچک، فردی یا تیمی، کوتاه مدت یا بلند مدت. نامزدهای احتمالی برای ارسال شما، درخواست می‌دهند و به شما امکان مقایسه نمایه‌ها، بازخورد و نمونه‌کارها داده می‌شود. اما این سایت دورکاری خارجی، متاسفانه برای ایرانیان بلاک است و باید با قیلترشکن وارد آن شوید.

5. Freelancer:

وبسایت فریلنسر، مانند وبسایت‌های ذکر شده در بالا، به شما امکان می‌دهد پروژه خود را لیست کرده و پیشنهادات رقابتی را از فریلنسرها دریافت کنید. آنها همچنین دارای یک سیستم معتبر برای ساده‌سازی روند یافتن یک فریلنسر مناسب هستند. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت مبلغی، پروژه خود را ارتقا دهید؛ یعنی این وبسایت به شما کمک می‌کند تا بیبشتر نشان داده شوید و فریلنسرها شما را راحت‌تر پیدا کنند.

6. UpStack:

UpStack به عنوان شبکه‌ای از استعدادهای مهندسی، به مشاغل کوچک کمک می‌کند که بدون نیاز به استخدام افراد جدید، تیم توسعه خود را گسترش دهند. برای اطمینان از مهارت و تخصص هر داوطلب لیست شده در UpStack، در ابتدا تأیید می‌شوند. این فرآیند منجر به پذیرش فقط 1٪ از متقاضیان در فهرست فریلنسرهای UpStack می‌شود. دسترسی به این گروه سرپرست فریلنسر با هزینه بالایی انجام می‌شود و برای شروع آن سپرده‌ای به ارزش صدها دلار لازم است. این وبسایت به شما تضمین متخصص بودن افراد را می‌دهد و در نتیجه می‌توانید با خیال راحت‌تری پروژه خود را به یک متخصص بسپارید.

نتیجه‌گیری:

فریلنسینگ مستلزم داشتن مهارتی است که به مشتری ارائه می‌دهید و در ازای آن درآمد کسب می‌کنید. اگر مهارت دارید پس می‌توانید برای کارهای خاص استخدام شوید. در این پست سعی کردیم از سایت‌های فریلنسری ایرانی و خارجی نام ببریم تا با آنها و نوع کارشان آشنا شوید. اگر سایت‌های خوب دیگری را می‌شناسید و یا تجربه کار با آنها را داشته‌اید، حتما در قسمت دیدگاه به ما معرفی کنید.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader