آموزشیپیشنهاد نویسندهکسب‌وکار

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا – اینفلوئنسرها براساس محتوا چند دسته‌اند؟

8 نوع اینفلوئنسر محتوایی

گاهی اوقات شما به یک اینفلوئنسر با ویژگی خاص نیاز دارید. در پست قبل دسته‌بندی اینفلوئنسرها را از مگا اینفلوئنسر تا نانو اینفلوئنسر، معرفی کردیم. جالب است بدانید که اینفلوئنسرها بر اساس محتوایی که تولید می‌کنند نیز دسته‌بندی می‌شوند. برای اینکه بدانید انواع اینفلوئنسرها براساس محتوا کدامند، تا انتهای این پست همراه ما باشید که قرار است 8 نوع اینفلوئنسر محتوایی را به شما معرفی کنیم تا در بازاریابی خود از آنها استفاده کنید.

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا :

 

1. گیمرها

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

اینفلوئنسرهای بازی معمولاً در یکی از این زیرمجموعه‌ها قرار می‌گیرند:

  1. بررسی بازی
  2. آموزشها
  3. گشت‌وگذار در بازی
  4. مونتاژ
  5. چالش‌ها
  6. تطابق تیمی
  7. نوع بازی (اکشن ، FPS ، MMO ، استراتژی و …)

اینفلوئنسرهای بازی معمولاً بازی‌های خود را در پلتفرم‌هایی مانند Twitch و YouTube پخش می‌کنند و می‌توانند میلیون‌ها دنبال‌کننده را که به دنبال بهبود بازی خود و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌ها هستند، به دست آورند. در حالی که آنها اغلب بازی‌های ویدیویی و محصولات و برندهای مرتبط با بازی را تبلیغ می‌کنند؛ چنان طیف وسیعی را هدف قرار می‌دهند که برندهای وسایل نقلیه، لباس، کفش و میان وعده و نوشیدنی به احتمال زیاد با مشارکت اینفلوئنسرهای گیم و بازی نتایج خوبی را کسب می‌کنند.

2. ورزش و تناسب اندام

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

اینفلوئنسرهای ورزش و تناسب اندام مانند اینفلوئنسرهای بازی می‌توانند انواع مختلفی را دربربگیرند:

  1. یوگا
  2. در حال دویدن
  3. وزنه‌برداری
  4. کراس فیت
  5. سبک زندگی سالم
  6. کاهش وزن
  7. و …

اینفلوئنسرهای ورزش و تناسب‌اندام به طور معمول منبع انگیزه‌ای برای دنبال‌کنندگانشان هستند. آنها تمایل دارند برندهای ورزشی، برندهای غذا و نوشیدنی را که مربوط به صنعت بهداشت و سلامتی، برنامه‌های غذایی خاص و تمرینی و موارد دیگر هستند را تأیید کنند.

3. بلاگرها / ولاگرها

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

بلاگرها و ولاگرها دو نوع از محبوب‌ترین اینفلوئنسرها هستند. آنها به لطف تعداد فالوئرهای زیادی که در وبلاگها یا کانالهای YouTube خود دارند، به طور معمول ماکرو و مگا اینفلوئنسر هستند. بلاگرها محتوای با کیفیت بالا ایجاد می‌کنند که دنبال‌کنندگان را درگیر می‌کند. علاوه بر مخاطبانی که در وبلاگ یا کانال‌های YouTube آنها را دنبال می‌کنند، به احتمال زیاد این افراد در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی نیز مانند اینستاگرام، مخاطبان زیادی دارند.

بلاگرها و ولاگرها معمولا از SEO استفاده می‌کنند و می‌توانند منجر به ایجاد بک لینک با کیفیت بالا شوند و از طریق پست‌ها و فیلم‌های حمایت شده در وبلاگ، میزان قابل توجهی بازدید از سایت را به دست آورند. این نوع اینفلوئنسرها می‌توانند به شما در ایجاد آگاهی از برند، افزایش بازدید وبسایت و بهبود فروش شما کمک کنند.

4. عکاسان

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

اینفلوئنسرهای عکاسی تمایل دارند که توسط کمپانی‌های معروف دوربین انتخاب شوند تا دوربین‌ها، لنزها و سایر لوازم جانبی را تبلیغ کنند. این اینفلوئنسرها از بهترین تولیدکنندگان محتوا هستند.

5. سفر

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

 

بسیاری از اینفلوئنسرهای سفر نکات و ترفندهای مربوط به سفر و همچنین بررسی برندهای مربوط به سفر و برنامه‌های سفر با مکان‌های غذایی مناسب را پیشنهاد می‌کنند. اینفلوئنسرهای سفر، مانند بازی و تناسب‌اندام می‌تواند به چندین نوع تقسیم شوند:

  1. وسایل
  2. مکان‌های بازدید
  3. نحوه بازدید
  4. و …

6. زیبایی

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

حدود 43٪ از مصرف‌کنندگان، اینفلوئنسرهای زیبایی را دنبال می‌کنند. این اینفلوئنسرها نکات زیبایی، بررسی محصولات، نحوه فروش و موارد دیگر را به اشتراک می‌گذارند و به راحتی می‌توانند برند شما را معرفی کنند و آگاهی از برند زیبایی شما را افزایش دهند و در نتیجه باعث فروش بیشتر شما شوند. این نوع اینفلوئنسرها، دنبال‌کنندگانی ​​از هر جنسیتی که عاشق آرایش هستند تا آرایشگران حرفه‌ای را شامل می‌شوند.

7. مد

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

اینفلوئنسرهای مد بر مواردی مانند لباس، جواهرات، کفش، ساعت و سایر لوازم جانبی تمرکز می‌کنند و طیف گسترده‌ای از محصولات را برای تبلیغ به این اینفلوئنسرها می‌دهند. آنها معمولاً به نقد و بررسی محصولات و تبلیغ آنها می‌پردازند، مستقیماً با خطوط مد کار می‌کنند، ویدیوهایی از سفر برای خرید و نکات مربوط به یک ظاهر طراحی شده را ارائه می‌دهند.

8. فرزندپروری

انواع اینفلوئنسر براساس محتوا

اینفلوئنسرهای فرزندپروری، نکات و ترفندهایی را برای والدین جدید به اشتراک می‌گذارند، محصولات را مرور می‌کنند و داستان‌هایی مربوط به پدر و مادر بودن و موفقیت‌ها و شکست‌های آنها را به اشتراک می‌گذارند. این اینفلوئنسرها می‌توانند محصولات را در طیف وسیعی از صنایع تبلیغ کنند.

نتیجه‌گیری:

همانطور که مشاهده کردید، انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد که می‌توانید برای ارتقا brand و نام تجاری، محصولات و خدمات خود استفاده کنید. با توجه به جایگاه، شخصیت برند و بودجه خود مطمئناً اینفلوئنسر مناسبی را خواهید یافت.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader