برنامه‌نویسیکسب‌وکار

دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار چیست؟ 5 دلیل سئو در کسب‌وکار

بخش اول تاثیرات سئو

امروزه در هر کسب‌وکار اینترنتی وجود وبسایت و اینستاگرام و بازاریابی از طریق آن‌ها لازمه‌ی هر برندی می‌باشد. سئو در این بخش اهمیت بسیاری دارد و باعث رشد برند و کسب‌وکار شما می‌شود. در پست‌های قبل به تاثیر سئو در کسب‌وکار اینترنتی پرداختیم، در این پست به شرح و توضیحات بیشتر در مورد دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار می‌پردازیم.

دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار چیست؟

 

1. جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وبسایت است.

جستجوی ارگانیک بخش بزرگی از عملکرد وبسایت برای اکثر کسب‌وکارها و همچنین یکی از مولفه‌های مهم خریدار است و در نهایت کاربران را مجبور به انجام یک تبدیل یا تعامل می‌کند.

همانطور که بازاریابان می‌دانند، گوگل دارای بخش قابل‌توجهی از بازار جستجو نسبت به رقبایی مانند یاهو، بینگ، DuckDuckGo و بسیاری دیگر می‌باشد. البنه به این معنی نیست که سایر موتورهای جستجو در نمایش برند نقشی ندارند، اما Google حدود 75 درصد از بازار جستجوی کلی را در اختیار دارد. بنابراین رعایت دستورالعمل‌ها و الگوریتم‌های گوگل مهم است.

2. سئو باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می‌شود.

هدف از سئو ایجاد بنیانی محکم برای یک وبسایت زیبا با تجربه کاربری تمیز و موثر است که به لطف اعتماد و اعتبار برند و ویژگی‌های دیجیتالی آن در جستجو به راحتی قابل کشف می‌باشد. اعتبار در نتیجه عناصری مانند:

پروفایل‌های لینک‌دهنده با کیفیت، رفتار مثبت کاربر، بهینه‌سازی عناصر و محتوای صفحه و… برای یک برند مفید می‌باشد. مشکل این است که ایجاد اعتماد و اعتبار در یک شب غیرممکن است، درست مثل زندگی واقعی. اعتبار به مرور زمان ساخته شده و شکل می‌گیرد.

ایجاد یک برند به عنوان یک مرجع، صبر، تلاش و تعهد را می‌طلبد و همچنین متکی به ارائه یک محصول یا خدمات ارزشمند و با کیفیت است که به مشتریان امکان اعتماد به یک برند را می‌دهد.

دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار

3. سئو خوب همچنین به معنای تجربه بهتر کاربر است.

همه افراد خواهان رتبه‌بندی بهتر و حداکثر بازدید هستند. تعداد کمی از افراد اطلاع دارند که تجربه بهینه کاربر، قسمت بزرگی از رسیدن به ترافیک بالا می‌باشد.

Google یاد گرفته است که چگونه یک تجربه کاربری مطلوب یا نامطلوب را تفسیر کند. یک تجربه کاربری مثبت، به عنصری مهم در موفقیت یک وبسایت تبدیل شده‌است.

مشتریان با هدف خاصی وارد وبسایت شما می‌شوند و اگر آن‌ها نتوانند آن را پیدا کنند، مشکل پیش می‌آید و عملکرد آسیب خواهد دید.

یک نمونه بارز از ایجاد یک تجربه کاربری قوی، می‌توان به خود موتور جستجوی گوگل اشاره کرد که Google تبدیل به یک موتور پاسخ شده‌است و داده‌های جستجو شده را مستقیماً در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) برای کاربران ارائه می‌دهد.

هدف از این کار ارائه سریع و آسان اطلاعات به کاربران با کمترین کلیک می‌باشد. SEO با کیفیت شامل یک تجربه کاربری مثبت می‌باشد و از آن برای استفاده به نفع یک برند استفاده می‌شود.

4. SEO محلی به معنای افزایش درگیری، ترافیک و تبدیل است.

با افزایش و تسلط بیشتر بر ترافیک تلفن همراه، جستجوی محلی به بخشی اساسی از موفقیت مشاغل کوچک و متوسط ​​تبدیل شده‌است.

سئو محلی باعث می‌شود افراد بتوانند شما را سریع و آسان پیدا کنند. بهینه‌سازی‌های محلی برای ایجاد یک رسانه مناسب و پیام‌رسانی یک نام تجاری در سطح محلی، به روی شهرهای خاص و مناطق متمرکز است. متخصصین SEO این کار را با بهینه‌سازی وبسایت برند و محتوای آن مثل نقل‌قول‌ها، بک لینک‌های محلی و … انجام می‌دهند.

دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار

5- SEO بر چرخه خرید تأثیر می‌گذارد.

مشتریان تحقیقات خود را از طریق اینترنت انجام می‌دهند. استفاده از تاکتیک‌های جستجوگرها در جهت ارسال پیام‌های شما برای معاملات، محصولات، خدمات، اهمیت و قابلیت اطمینان آنچه که به مشتریان ارائه می‌دهید، تغییردهنده بازی خواهد بود.

سئو وقتی درست انجام شود، بدون شک بر خرید تأثیر خواهد گذاشت. برندها باید در مکان‌هایی که مردم برای برقراری ارتباط شایسته به آنها نیاز دارند، قابل مشاهده باشد. سئو محلی این قابلیت دید را افزایش می‌دهد و به مشتریان بالقوه اجازه می‌دهد تا پاسخ‌ها را پیدا کنند. در واقع پاسخ کاربران، کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده می‌باشند.

نتیجه‌گیری:

در این پست دلایل تاثیر سئو برای هر کسب‌وکار را با هم بررسی کردیم. حتما سئو را در کسب‌وکار خود در نظر بگیرید که جز واجبات هر کسب‌وکار اینترنتی می‌باشد. تاثیر سئو را به مرور در پیشرفت کسب‌وکار و افزاریش درامد برند خود خواهید دید. در پست‌های آتی به دلایل دیگری از تاثیر سئو در کسب‌وکار خواهیم پرداخت.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader