پیشنهاد نویسندهکسب‌وکار

هفته تقدیر از نویسندگان مستقل یا فریلنسر – 20بهمن تا 26 بهمن!

نویسنده فریلنسر کیست؟

چه در حال خواندن یک مجله باشید یا یک کتاب الکترونیکی یا حتی در حال خواندن یکی از میلیون‌ها مقاله که در اینترنت پیدا می‌کنید؛ در واقع شما در حال خواندن محتوایی هستید که یک نویسنده آن را نوشته‌است. در تقویم جهانی، از 8 فوریه تا 14 فوریه، یعنی از 20 بهمن تا 26 بهمن ماه به عنوان هفته تقدیر از نویسندگان مستقل یا فریلنسر یاد می‌شود.

نویسنده فریلنسر کیست؟

نویسندگان مستقل با خلق و تألیف اثر مکتوب شده‌، درآمد خود را کسب می‌کنند یا در آن سهیم هستند. برخلاف سردبیران و نویسندگان داخلی، اغلب نویسندگان مستقل یا فریلنسر برای انواع مختلف پیمانکار و مشتری کار می‌کنند. کار یک نویسنده مستقل بسیار متفاوت می‌باشد، از نوشتن کتاب گرفته تا کار در رسانه‌های چاپی و آنلاین و همچنین کارهای روابط عمومی.

در بسیاری از موارد، نویسنده به عنوان یک پیمانکار مستقل یا فریلنسر کار می‌کند و احتمالاً حتی به خاطر اثری که می‌نویسند، هیچ اعتباری دریافت نمی‌کنند. از این رو هفته تقدیر از نویسندگان مستقل را در جهت ارتقای آگاهی در مورد این حرفه و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان که بخشی از این جمعیت هستند، گرامی می‌داریم.

ما در پست‌های قبل به این قشر زحمتکش پرداخته‌ایم و از مزایا و معایب فریلنسری گفته‌ایم و حتی وبسایت‌های فریلنسری ایرانی و خارجی را معرفی کردیم.

نویسندگان مستقل یا فریلنسر

هفته تقدیر از نویسندگان مستقل یا فریلنسر :

در ابتدای این پست درباره اینترنت و دنیای مدرن بسیار صحبت کردیم اما اصلا فکر نکنید که نویسندگی مستقل یا فریلنسر، یک کار جدید است. نویسندگان مستقل، همیشه بوده‌اند؛ چه اولین نویسندگان داستان‌ها و مجلات که آنها را به صورت مکتوب فروخته‌اند، چه چارلز دیکنز که رمان‌های خود را برای کلمه‌ای یک پنی می‌نوشت یا حتی یک کارآفرین مدرن که مقاله‌ می‌نویسد.

حتی اگر شما به تهیه یک وبسایت برای تولید محتوا فکر می‌کنید، احتمالاً به دنبال یک نویسنده مستقل خواهید بود تا کارهای مربوطه را برای شما انجام دهد. اینکه آیا محتوای اصلی صفحات شما، توضیحات محصول یا محتوای جذاب برای مرتبط نگه‌داشتن وبلاگ شرکت شما باشد، همگی بر عهده یک نویسنده فریلنسر می‌باشد که کار را کاملاً آسان می‌کند.

جالب است که بسیاری از مردم هرگز به این فکر نمی‌کنند که محتوای متنی که در حال خواندن آن می‌باشند، از کجا آمده است یا نوشتن و تولید آن، چند ساعت طول می‌کشد!

هزاران نویسنده خدمات خود را بصورت آنلاین ارائه می‌دهند، از جمله بسیاری از متخصصانی که در زمینه‌های خاص تولید محتوای متنی می‌کنند. وبسایت‌های فریلنسری مانند textbroker تنها برای نویسندگان فریلنسر می‌باشد و می‌توانند با کارفرماها صحبت کنند و پروژه بگیرند. این طبیعی است که یک مشتری راضی، بخواهد به طور طولانی مدت با یک نویسنده مستقل کار کند، به خصوص با توجه به مزایایی که اینکار برای هر دو طرف دارد. کار طولانی مدت با مشتری به این معنی است که نویسنده می‌تواند به طور مداوم لحن و سبک موردنیاز شرکت یا کسب‌وکار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نویسندگان مستقل یا فریلنسر

نتیجه‌گیری:

اما در انتها، یک مسئله مهم را که این مناسبت به ما یادآوری می‌کند و باید از یک نویسنده مستقل یاد بگیریم، این است که مهارت‌های ما در دنیای مدرن و دیجیتال بسیار مهم می‌باشد و می‌توان در کنار لذت بردن از انجام آن، به درامد دست پیدا کرد. انجام کار موردعلاقه به عنوان شغل، مسلما ایده‌ال هر شخص برای یک زندگی موفق است. واقعا چه چیزی بهتر از این که کار موردعلاقه شما، تبدیل به یک شغل مدرن و عالی و در نتیجه کسب‌درامد برای شما شود!

ضمن تبریک مجدد به تمامی نویسندگان مستقل، روی کلام بنده در این چند خط پایانی با مخاطبان محتوا است. سعی کنید به مناسبت این هفته، زمان بیشتری برای مطالعه محتوا در فضای اینترنت بگذرانید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا برای تلاش زیادی که این افراد در جهت تولید محتوای درست و ارزشمند می‌کشند، احترام قائل شوید. قطعا این قدردانی شما به عنوان یک مخاطب، انگیزه و امید را برای این قشر به همراه خواهد داشت و محتواهای باکیفیت‌تری برای شما تولید خواهند کرد.

 

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader