آموزشیخدمات ما

تورمجازی چه کمکی می‌کند ؟ هدف از تورمجازی چیست؟

تورمجازی

تورمجازی یک فناوری نوین است که در سالهای اخیر مخاطبان زیادی را جذب کرده‌است. ما در ابتدا باید بدانیم که تور مجازی چیست و چگونه ساخته می‌شود. البته سوال اصلی که در این پست به آن می‌پردازیم این است که تورمجازی چه کمکی می‌کند. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تورمجازی چیست؟

این فناوری به شما امکان بازدید غیرحضوری می‌دهد. یعنی می‌توانید در هر جایی که هستید، از مکان‌های مختلف دور و نزدیک بازدید کنید بدون اینکه آن‌جا حضور داشته‌باشید. جالب نیست؟!

فناوری تورمجازی از عکاسی، برنامه‌نوسی و طراحی دیجیتال تشکیل شده‌است. تورمجازی باید باکیفیت باشد به همین دلیل کیفیت عکس‌ها بسیار مهم است. تصاویر تهیه شده از مکان موردنظر، طی فرایند تخصصی به تورمجازی تبدیل می‌شوند.

تورمجازی چه کمکی می‌کند

تورمجازی چه کمکی می‌کند ؟

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید، با استفاده از تورمجازی می‌توانید امکانات ویژه‌ای را برای مشتریان و یا کارمندان خود فراهم کنید. فرض کنید که می‌خواهید با توجه به شرایط کرونا، نیروی جدیدی استخدام کنید. اگر به فناوری تورمجازی محهز باشید؛ نیروی جدید میتواند با بازدید از تورمجازی با محیط کاری شما آشنا شود و اطلاعات بیشتری از کسب‌وکار شما به‌دست آورد.

یکی دیگر از کاربردهایی که تورمجازی دارد را برایتان مثال میزنم. فرض کنید می‌خواهید محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. امروزه هم مشتریان هر چه را که ببینند، اعتماد بیشتری نسبت به آن به‌دست می‌آورند. با تورمجازی می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کرده و کسب‌وکارتان را ثابت کنید. با این کار مشتریان تجربه‌ای عین واقعیت را حس می‌کنند.

مثال پرکاربردتری برایتان میزنم؛ افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی دارند از تورمجازی خیلی استفاده می‌کنند. برای اینکه کالج و دانشگاه موردنظر خود را انتخاب کنند و از محیط تحصیلی اطلاعات به دست بیاورند؛ تور مجازی بهترین و راحت‌ترین گزینه است.

تورمجازی کاربردهای زیادی دارد که به صاحبان کسب‌وکار و افراد اجازه بازدید غیرحضوری را می‌دهد تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند.

هدف از تورمجازی چیست؟

فرض کنید یک روز خسته از سرکار آمده‌اید و به این فکر می‌کنید که کاش در هتل ترنج کیش بودید و استراحت می‌کردید. کافی است در گوگل سرچ کنید که تورمجازی هتل ترنج کیش. با بازدید از این تورمجازی، این تجربه بسیار برای شما ملموس خواهد بود.

هدف تورمجازی، از بین بردن محدودیت‌های زمانی و مکانی است. به شما این امکان را می‌دهد تا هروقت که بخواهید سفر کنید و اذت ببرید. البته به قدری تورمجازی با کیفیت و ملموس است که شما واقعا حس می‌کنید در آن مکان قرار دارید و در حال بازدید هستید.

نتیجه‌گیری:

تورمجازی با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های مثبتی که دارد؛ حس اعتماد را در بازدیدکنندگان به‌وجود می‌آورد. در دوره‌ای هم که به سر می‌بریم با وجود ویروس کرونا و اهمیت رعایت فاصله‌گذاری، تورمجازی پرکاربردتر شده‌است و با خانه‌ماندن و وصل شدن به اینترنت کار شما را راه می‌اندازد.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader