آموزشیپیشنهاد نویسنده

بهترین اکستنشن‌های گوگل کروم کدامند؟ 10 اکستنشن‌ کاربردی کروم

اکستنشن کروم چیست؟

گوگل کروم، محبوب‌ترین مرورگر یسن کاربران اینترنت می‌باشد. اکستنش‌های زیادی برای مرورگر کروم وجود دارد که در این پست سعی کردیم بهترین اکستنشن‌های گوگل کروم را به شما معرفی کنیم تا زمان کمتری را برای پیدا کردن آنها در فروشگاه وب کروم بگذرانید. اکثر اکستنشن‌ها در سیستم‌عامل‌ها کار می‌کنند، بنابراین می‌توانید آنها را در هر سیستم‌عامل دسکتاپ امتحان کنید.

اکستنشن کروم چیست؟

اکستنشن‌های Google Chrome برنامه‌هایی هستند که می‌توانند برای تغییر عملکرد مرورگر در Chrome نصب شوند. این شامل اضافه کردن ویژگی‌های جدید به Chrome یا اصلاح رفتار موجود در خود برنامه، برای راحتی کاربر است. همه این برنامه‌های افزودنی رایگان هستند، بنابراین امتحان کردن آنها ضرری ندارد. با تایپ کردن chrome://extensions در نوار آدرس Chrome یا از طریق آیکون سه نقطه در نوار ابزار و گزینه more tools و بعد Estensions، می‌توانید آنها را به راحتی غیرفعال یا حذف کنید. به یاد داشته باشید که برای از بین رفتن آیکون‌ها باید آنها را حذف کنید.

بهترین اکستنشن‌های گوگل کروم :

 

1. Google Translate

این اکستنشن google chrome به شما کمک می‌کند محتوای زبان خارجی موجود در اینترنت را بخوانید. با این گزینه می توانید محتوای خود را به زبان‌های مختلفی تبدیل کنید.

2. DuckDuckGo

در مورد داک‌داک‌گو به صورت مفصل در پست‌های قبلی توضیح داده‌ایم. با این اکستنشن می‌توانید با اطمینان در اینترنت جستجو کنید و نگران به‌جا ماندن ردپای خود نباشید.

3. GoFullPage

با این اکستنشن می‌توانید یک عکس تمام صفحه و کامل از صفحه فعلی خود بگیرید. ساده‌ترین راه برای گرفتن اسکرین‌شات از پنجره مرورگر فعلی خود این است که Alt + Shift + P را فشار دهید، بلافاصله ضبط هر بخش از صفحه را مشاهده می‌کنید و به یک برگه جدید منتقل می‌شوید که در آنجا می‌توانید آن را به صورت تصویر یا PDF دانلود کنید.

4. The Great Suspender

این اکستنشن واقعا کاربردی و ضروری برای افرادی است که مثل من تب‌های زیادی را در کروم باز می‌کنند. the great suspender با به حالت تعلیق درآوردن برگه‌هایی که استفاده نمی‌کنید، حافظه و CPU مصرفی آن تب‌ها را آزاد می‌کند و باعث می‌شود با رایانه خود به راحتی کار کنید.

5. Popup Blocker Pro

در سایت‌هایی که بازدید می‌کنید معمولا پنجره‌های ناخواسته‌ای باز می‌شود که به آنها popup گفته‌ می‌شود، این اکستنشن آنها را مسدود می‌کند. در صورت مسدود شدن popup، اعلانی مشاهده خواهید کرد و برای نادیده گرفتن آن می‌توانید سایت‌هایی را به لیست سفید اضافه کنید.

6. Hoxx VPN Proxy

از سرویس VPN Hoxx می‌توان برای دور زدن وبسایت‌های فیلترشده یا مسدود شده، استفاده کرد. همچنین می‌توانید از Hoxx VPN برای پنهان کردن ردیابی و محافظت از اطلاعات شخصی خود در Wi-Fiهای عمومی استفاده کنید.

7. Simpli

صفحه اصلی کروم خود را با این اکستنشن زیبا کنید. Simpli با یک طراحی متریال، یک صفحه اصلی شخصی زیبا به شما می‌دهد تا با سرعت بخشیدن در جستجوی سایت‌های موردعلاقه، آنها را در دسته‌بندی کنید.

8. Grammarly

Grammarly یک دستیار نوشتن می‌باشد که پیشنهادات خاصی در جهت بهبود نوشتاری به شما می‌دهد و فراتر از دستور زبان است. می‌توانید اطمینان داشته باشید که نوشتن شما نه تنها صحیح، بلکه روشن و مختصر است. حتماً حساب خود را ثبت کنید تا هر هفته گزارش کتبی شخصی دریافت کنید تا پیشرفت خود را بررسی کرده و زمینه‌های بهبود را شناسایی کنید.

9. IDM Integration Module

تقزیبا همه‌ی ما با اینترنت دانلود منیجر کار کرده‌ایم. با این اکستنشن فایلها را با Internet Download Manager دانلود کنید و از کارایی راحت آن لذت ببرید. مانند نرم‌افزار آن می‌توانید دانلود را pause کنید و آن را در زمان مناسب‌تری ادامه دهید.

10. LastPass

این اکستنشن گذرواژه‌های شما را ذخیره می‌کند و به شما امکان دسترسی ایمن از هر رایانه و دستگاه همراه را می‌دهد.
این امر باعث می‌شود اطلاعات مهم خود را ایمن و مطمئن نگه دارید تا بتوانید هر زمان که خواستید به آن دسترسی پیدا کنید. تمام گذرواژه‌ها، آدرس‌ها، کارت‌های اعتباری و سایر موارد را در LastPass ذخیره می‌شود و در صورت نیاز به طور خودکار اطلاعات شما را پر می‌کند.

نتیجه‌گیری:

افزونه‌های کروم کاملاً رایگان هستند. می‌توانید آنها را در محیط‌های دسکتاپ استفاده کنید. در این پست سعی کردیم که اکستنشن‌هایی را که برای عموم کاربردی می‌باشد، معرفی کنیم. در پست‌های آینده اکستنشن‌هایی را برای برنامه‌نویس‌ها و طراحان معرفی خواهیم کرد.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader