آموزشیکسب‌وکار

6 استراتژی بازاریابی ایمیلی – استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ

استراتژی‌های بازاریابی از طریق ایمیل

در پست قبل درباره ایمیل مارکتینگ و سیستم ایمیل مارکتینگ صحبت کردیم و آن را تعریف نمودیم. ایمیل مارکتینگ نیاز به نلاش موثر دارد. استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل بسیار کاربردی است که در این پست قصد داریم به 6 استراتژی بازاریابی ایمیلی بپردازیم.

6 استراتژی بازاریابی ایمیلی :

 

1. ایمیل‌ها را شخصی‌سازی کنید

برای مشتریان خود چه از طریق وبسایت، چه در فروشگاه و چه از طریق یک رویداد، مشخص کنید که در انتخاب ایمیل‌های شما تصمیم می‌گیرند. اگر می‌خواهید از شخصی‌سازی به عنوان یک استراتژی ایمیل استفاده کنید، این کار را به روشی معنادار انجام دهید. با توجه ویژه به نیازها و تاریخچه مشتری، برای آنها ایمیل‌های مرتبط ارسال کنید.

 

2. قانون را دنبال کنید

بازاریابان ایمیل باید از قوانین CAN-SPAM Act که راهنمای انطباق برای کسب‌وکار است، پیروی کنند. این قوانین شامل داشتن موضوعی غیر فریبنده، ارائه روش روشنی برای لغو اشتراک و درج نام و آدرس شما در انتهای ایمیل‌ها می‌باشد.

 

3. پیام‌های خود را مخلوط کنید

فقط برای خرید مشتریان، آگهی ارسال نکنید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا دیگران، ارائه راهنمایی‌ها و بینش‌هایی که می‌تواند برای آنها ارزشمند باشد، ایمیل ارسال کنید. از ایمیل‌های خود برای ایجاد ارتباط با مشتریان استفاده کرده و اطلاعاتی را به اشتراک بگذارید که به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد شما و شرکت شما کسب کنند.

6 استراتژی بازاریابی ایمیلی

4. به مشترکین خود احترام بگذارید

لیست افرادی که با آنها ارتباط برقرار کرده‌اید را به یاد داشته باید. آنها در واقع به شما اعتماد کرده‌اند و اطلاعات خود را به شما داده‌اند. بنابراین آنها سزاوار احترام شما هستند. اگر می‌خواهید فرصتی برای تبدیل آنها از مشتری به طرفدار و حتی یک فردی که برند شما را تبلیغ می‌کند، ایجاد کنید؛ باید احساس خاص بودن را در آنها به وجود آورید.

 

5. یک برنامه را دنبال کنید

به برنامه خود پایبند باشید. به صورت منظم ایمیل را ارسال کنید. ارسال ایمیل در یک روز یا روزهای هفته، به مشترکین شما کمک می‌کند تا بدانند که چه روز و ساعتی باید منتظر ایمیل شما باشند.

 

6. ایمیل‌ها را در موبایل رسپانسیو کنید

مطالعات انجام شده توسط تحلیلگران بازاریابی با شرکت Litmus به طور مداوم نشان داده است که تقریباً نیمی از کل ایمیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه باز می‌شوند. به این معنی که اگر ایمیل شما به درستی در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه نمایش داده نشود، نیمی از مخاطبان شما فکر می‌کنند که نمی‌دانید چگونه یک ایمیل را به درستی ارسال کنید.

 

نتیجه‌گیری:

ایمیل مارکتینگ، استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات و خدمات یک شرکت یا ارتباط با مشتریان است. هنگامی که این کار به خوبی انجام شود، سیستم ایمیا مارکتینگ باعث یک فروش موثر می‌شود. اما هنگامی که این کار اشتباه انجام شود، می‌تواند به عنوان اسپم شناخته شود که مشتریان را آزار می‌دهد. بهترین ایمیل‌های بازاریابی در موبایل رسپانسیو شده است، به مشتریان خود احترام می‌گذارند و هنگام مخلوط کردن پیام‌ها، برنامه منظمی را دنبال می‌کنند.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader