آموزشیبرنامه‌نویسیکسب‌وکار

راه‌های کسب درامد از طریق آی‌تی کدام است؟ چگونه با آی‌تی پولدار شویم؟

آی تی مخفف چیست؟

امروزه شغلهای بسیاری در بستر تکنولوژی و اینترنت شکل گرفته‌است که درآمد بسیار خوبی دارد. در این پست قصد داریم شما را با راه‌های کسب درامد از طریق آی‌تی آشنا کنیم تا بتوانید پولدار شوید! خب در ابتدا باید بدانید که آی‌تی چیست و بازار کار رشته آی‌تی چگونه است.

امروزه در دست هرکدام از ما یک گوشی هوشمند است که تمامی کارهای روزمره ما به آن گره خورده‌است. بخواهید غذا سفارش دهید، اپلیکیشن سفارش غذا را باز می‌کنید. بخواهید فیلم آموزشی ببینید، یوتیوب را باز میکنید. بخواهید موزیک گوش دهید، اسپاتیفای را باز می‌کنید.

گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی فقط بخش کوچکی از دنیای بی‌انتهای آی‌تی است.

آی‌تی مخفف چیست؟

IT مخفف Information Technology و به معنی فناوری اطلاعات می‌باشد. این رشته که در دهه‌های گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است؛ امروزه به یک رشته پردرامد با بازار کار عالی تبدیل شده‌است.

رشته فناوری اطلاعات شاخه‌های بسیاری دارد و هر کدام از آنها مشاغل زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. این نکته را هم بدانید که اگر در این رشته کاربلد باشید، پولدار شدن چیز عجیبی نیست. با سرچ کردن درباره پولدارترین افزاد جهان، متوجه خواهید شد که افراد زیادی در رشته آی‌تی، پولدار و ثروتمند شده‌اند.

راه‌های کسب درامد از طریق آی‌تی

آی‌تی چیست؟

آی‌تی، تعاریف بسیاری دارد. اما اگر در یک تعریف ساده آی تی زیرمجوعه رشته مهندسی کامپیوتر است و ماهیتی میان رشته‌ای دارد. این رشته تلفیقی از رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع، مهندسی برق مخابرات و مهندسی نرم‌افزار است.

مشاغل و راه‌های کسب درامد از طریق آی‌تی :

تعداد مشاغلی که در این رشته نیاز است روز به روز درحال افزایش است. شما با دانش آی‌تی می‌توانید به راحتی در داخل و یا خارج از کشور صاحب شغل خوب و درامد عالی شوید.

رشته آی‌تی در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش‌های متفاوتی است. تجارت الکترونیک، امنیت اطلاعات، شبکه‌های کامپیوتری، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم و هوش مصنوعی است. هر کدام از این رشته‌ها دنیایی از علم بی‌انتها دارد چرا که اساسا آی‌تی، رشته‌ای است که باید همیشه دانش خود را بروز کنید. مشاغلی که در آی تی میتوانید از آن کسب درامد کنید عبارت است از:

تنوع شغلی در آی‌تی آنقدر زیاد است که با تلاش و پشتکار، حوزه موردعلاقه خود را پیدا خواهید کرد.

شما برای کار در مشاغلی مانند برنامه‌نویسی به راحتی می‌توانید آموزش ببینید. با کلاس‌های آموزشی برنامه‌نویسی اندروید و ios و یا فیلم‌های آموزشی، می‌توانید اصول برنامه‌نویسی را بیاموزید و با تلاش و تکرار به درجه خوبی از این علم برسید. امروزه برای هر نوع نیازی یک اپلیکیشن ساخته شده‌است. چرا شما یک اپلیکیشن کاربردی نسازید؟! چرا شما درامدهای چند میلیونی نداشته باشید؟!

شروع به یادگیری کنید. برای برنامه‌نویسی هیچوقت دیر نیست!

یکی دیگر از مشاغل کم دردسر آی‌تی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. شما با کمی مطالعه و تجربه و البته تولید محتوای خوب، می‌توانید میلیونر شوید. این حرف‌ها شعار نیست! با یک جستجوی ساده در شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شوید که افرادی که از صفر و بدون سرمایه این کار را شروع کردند، درحال حاضر چه درامد هنگفتی دارند!

نتیجه‌گیری:

اگر قصد تحصیل و کار در رشته آی‌تی را دارید، مطمئن شوید که قلبا به این رشته علاقه دارید. درامد خوب و بازار کار عالی این رشته به هیچ‌وجه قابل انکار نیست اما شرط ماندن در این رشته و کسب مهارت، علاقه و پشتکار است. اگر صرفا با هدف کسب درامد وارد این رشته شوید، دیر یا زود از آن خسته خواهید شد و در نهایت به دنبال علاقه خود خواهید رفت.

آینده در دستان آی‌تی است؛

با علاقه وارد آینده شوید.

 

 

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader