آموزشیکسب‌وکار

چگونه برندینگ باعث فروش بیشتری می‌شود ؟ باید و نبایدهای برندینگ چیست؟

چگونه برای یک فروشگاه آنلاین برندینگ کنیم؟

در پست قیل برندینگ را تعریف کردیم و گفتیم که چرا برندینگ در کسب‌وکار مهم است. امروز می‌خواهیم بفهمیم چگونه برندینگ باعث فروش بیشتری می‌شود و اصول برندینگ چیست. لطفا ابتدا پست قبلئرا مطالعه کنید تا به درک درستی از اهمیت برندینگ برسید.

چگونه برای یک فروشگاه آنلاین برندینگ کنیم؟

مشتریان خود را درک کنید. برای برقراری ارتباط موثر، باید عناصری را که بر مشتریان هدف شما تأثیر می‌گذارند شناسایی کرده و بر استفاده از آنها تمرکز کنید. مشتریان شما به چه چیزی علاقه دارند؟ چه چیزی آنها را تحریک و جذب می‌کند؟ آنها از برند شما چه چیزی را دوست دارند؟

چگونه برندینگ باعث فروش بیشتری می‌شود

شخصیت برند خود را تعریف کنید. یک شخصیت تجاری، شخصیت شغلی شماست که در آن تجربیات مشتری را ارائه خواهید داد. این شخصیت تحت تأثیر بینش‌هایی که شما می‌توانید در مورد مشتریان هدف خود جمع کنید، قرار خواهد گرفت. چه لحنی از صدا متناسب این مخاطب خواهد بود؟ کدام نوع زبان بیشترین تأثیر را خواهد داشت؟ چه تصاویری توجه آنها را به خود جلب خواهد کرد؟

وعده برند خود را متبلور کنید. قول نهایی که به مشتریان خود می‌دهید چیست؟ محصولات و خدمات شما چگونه زندگی آنها را بهتر می‌کند؟ چگونه می‌خواهید این قول را عملی کنید؟ 66٪ از مصرف کنندگان بر این باورند که شفافیت یکی از جذاب‌ترین خصوصیات یک برند است!

دارایی‌های بصری خود را کامل کنید. خریداران آنلاین، امکان لمس محصول خریداری شده را ندارند؛ بنابراین تجربه بصری بسیار مهم است. دارایی‌های بصری یک برند، همه عناصری هستند که کسب‌وکار با آنها در دید کاربر قرار می‌گیرد، مانند طراحی وب‌سایت، قلم‌ها و تایپوگرافی، پالت رنگ، طرح لوگو و تبلیغات و همچنین بسته‌بندی و تجربه جعبه گشایی که برای کاربر ایجاد می‌کنید. این یک ابزار قدرتمند برای برندینگ است که بخش‌های مختلف همسو شده و برای یک هدف خاص کار می‌کنند. تحقیقات نشان داده‌است که با داشتن رنگ امضای به‌یادماندنی، احتمال شناسایی برند شما توسط مشتریان 80٪ افزایش میابد.

تجربه مشتری را اصلاح کنید. شما بر احساس مشتری در مورد برند خود، کنترل کمی دارید اما باید تمام تلاش خود را بکار گیرید تا اطمینان حاصل کنید که هر تعامل و نقطه لمسی با مشتریان خود، مطابق با وعده برند شما باشد و از دستورالعمل‌های تجاری شما پیروی کند.
69٪ از مصرف کنندگان می‌گویند مهمترین کاری که کسب‌وکارها می‌توانند برای بهبود تجربه خود انجام دهند “شناخت آنها” است. این شامل همه موارد است، از سیاست‌های بازگشت شما گرفته تا ترتیب حمل‌ونقل و ارتباطات بازاریابی از طریق ایمیل و موارد دیگر.

چگونه برندینگ باعث فروش بیشتری می‌شود ؟

در فضای بازار امروز برای هر محصول و خدمتی، کسب‌وکارهای زیادی وجود دارد. رقابت بین کسب‌وکارها شدید است و هر کدام سعی می‌کنند که بهترین باشند. این مسئله باعث می‌شود که مصرف‌کنندگان از انتخاب‌های زیادی برخوردار شوند. به طبع، کار شما هم برای جذب مشتریان در این بازار انبوه، سخت‌تر خواهد شد.

اگر از صاحبان کسب‌وکار بپرسید که چرا مشتریان باید شما را انتخاب کنند؟ معمولا جواب یکسانی به شما خواهند داد.

“ما کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم و خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهیم.”

اکثر کسب‌وکارها معتقدند که در کاری که انجام می‌دهند، تبحر دارند. همچنین بدیهی است که مردم خدمات خوب می‌خواهند. اما راه‌حل چیست؟

این حرف‌ها را رقبای شما هم میزنند. چطور می‌خواهید کسی را راضی کنید تا از شما خرید کند؟ حتما فکر می‌کنید که خب به آنها توضیح میدهیم و قانعشان می‌کنیم. شاید برخی از مردم به صحبت‌های شما گوش کنند اما همه اینطور نیستند!

چگونه برندینگ باعث فروش بیشتری می‌شود

مردم معمولا سعی می‌کنند شما را بسنجد و تصمیم بگیرند که آیا شما صلاحیت کمک به آنها را دارید یا خیر. همچنین شما را با سایر گزینه‌هایی که برای خرید دارند، مقایسه می‌کنند تا بهترین را انتخاب کنند. برای ارزیابی شما، این سوالات از ذهنشان عبور می‌کند:

  1. آیا این کسب‌وکار مشکل من را درک می‌کند؟
  2. آیا این کسب‌وکار برای کمک به من در حل مشکل صلاحیت دارد؟
  3. آیا آنها معتبر هستند؟ آیا میتوانم به آنها اعتماد کنم؟
  4. آیا من بیشترین ارزش را با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنم، دریافت می‌کنم؟
  5. آیا پشتیبانی خوبی دارند؟ اگر بعد از خرید به آنها نیاز داشته باشم، برای من وقت می‌گذارند؟

یک موردی که باید درنظر بگیرید این است که مصرف کنندگان نمی‌خواهند روند خرید دشوار باشد. آنها وقت ندارند که در مورد هر راه‌حل تحقیق کنند. به همین دلیل است که آنها به سیگنال‌هایی که برند شما برای آنها می‌فرستد، توجه کرده و در تصمیم‌گیری برای خرید بهتر عمل می‌کنند. این سیگنال‌ها به عنوان شاخص‌هایی شناخته می‌شوند که به آنها می‌گوید کدام انتخاب برایشان مناسب است.

این دقیقاً همان کاری است که آنها هنگام تصمیم‌گیری درباره محصول یا خدمات شما انجام می‌دهند. سیگنال‌هایی که برای آنها ارسال می‌کنید، دو حالت دارد: یا به شما در گرفتن فروش و ایجاد مشتری کمک می‌کنند یا باعث می‌شوند که آنها را از دست بدهید.

چه این را بدانید و چه ندانید، در حال حاضر سیگنال‌هایی را برای مشتریان احتمالی ارسال می‌کنید که یا آنها را به سمت خود می‌کشد یا دور می‌کند. روند برندینگ به شما کمک می‌کند تا سیگنال‌های خرید صحیح را برای مشتریان هدف ارسال کنید.

نتیجه‌گیری:

بالاتر به این موضوع اشاره کردیم که اعلام مهارت شما در انجام کار، آنها را مجبور به خرید نمی‌کند. این امر به ویژه در مورد مشاغل کوچک، مشاغل آنلاین و فریلنسرها صادق است. همانطور که در جریان هستید بازار اشباع شده‌است. اینکه فروش داشته باشید شاید بهترین انتخاب برای شماست اما باید بدانید مهم این است که در مکان مناسب قرار داشته باشید. یعنی شما باید هنگام دستیابی به فرصت‌ها، نهایت استفاده را ببرید. به یاد داشته باشید مشاغلی که در تعقیب مشتریان جدیدشان هستند، بیشترین فروش را در بازار کسب خواهند کرد.

اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
ajax-loader